Relacja 2017

W dniach 4-5 października 2017 roku w Warszawie odbyła się I edycja Forum CRM Marketing - cross-branżowego spotkania dedykowanego analizie procesów zarządzania danymi,  wykorzystaniu danych do projektowania i optymalizacji strategii kampanii marketingowych.

Spotkanie praktyków-pasjonatów analizy danych oraz twórców kampanii marketingowych stało się doskonałym pretekstem do nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń. Prezentacja tematów z perspektywy różnych branż i dwóch perspektyw interpretacji danych stała się swego rodzaju „bombą poznawczą”. W ankietach potwierdziliście Państwo wartość tego wyróżniającego się aspektu konferencji.

Forum CRM Marketing wraz z Forum Sales Performance jest częścią kongresu Data Commercialization Summit (DCS). Serię prelekcji w sesji plenarnej pierwszego dnia Forum rozpoczął trener medalistów igrzysk olimpijskich w pływaniu – Paweł Słomiński. W wykładzie zawarł niezwykle cenną wiedzę o przekraczaniu barier ciała i umysłu, dzięki wykorzystaniu danych. Bardzo ważnym punktem programu była dyskusja prezesów i członków zarządu największych firm IT o możliwościach wzrostu biznesu opartego o dane w erze „człowieka rozszerzonego”. Po sesji plenarnej uczestnicy mogli wybrać jedną ze ścieżek tematycznych Customer OmniData lub Marketing to Individuals.

Podczas dwóch dni Forum uczestnicy mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu praktycznej analizy i zastosowania danych dla wsparcia marketingu i sprzedaży. Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość wymusza nieustanne poszukiwanie nowych spojrzeń i interpretacji na informacji zamieszczone w coraz większych bazach danych. Po każdej prelekcji padało duża liczba pytań do prowadzących i nierzadko wzmagała dyskusję.

Z wielką satysfakcję, po inspirującym spotkaniu, chciałabym podziękować w imieniu Blue Business Media i swoim za udział w I edycji Forum CRM Marketing.

GALERIA ZDJĘĆ

Biuro Kraków:
Blue Business Media Sp. z o.o.,
Kraków 31-031, ul. Berka Joselewicza 21c
tel: +48 12 350 54 06