Program

Dzień 1
3 października
2018 r.,
środa

SESJA PLENARNA

Rejestracja i poranna kawa oraz dobry moment, by wzajemnie się poznać

Otwarcie Forum oraz sesja networkingowa

Dorota Krasoń, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
Sebastian Starzyński, Prezes, ABR SESTA

INSPIRACJA DOSŁOWNIE NIE Z TEJ ZIEMI!

Kosmos to nie „Gwiezdne Wojny”, ale i tak fascynuje – świetlna prędkość postępu technologicznego a perspektywa „podbicia” galaktyki

GOŚĆ SPECJALNY: Mirosław Hermaszewski, Pierwszy i jak dotąd jedyny Polak, który odbył podróż kosmiczną

Wspólne zdjęcie z Panem Mirosławem Hermaszewskim

Przerwa na kawę i networking

AKCJA TRANSFORMACJA – PRZYSZŁOŚĆ JUŻ TU JEST!

AI and new technologies transforming the Business World as we know it

Seema Menon, Director of Sales, SONY PICTURES NETWORK, UK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

SESJA INSPIRATIONAL TALKS – ROBOTY SĄ TAKIE JAK MY, BĄDŹ NA TO GOTOWY!

Uciekajcie! Roboty idą!

Andrzej Kinastowski, CEO, OFFICE SAMURAI, former Head of Asset Recovery, LUFTHANSA GBS

  • Dlaczego robotyzacja stała się tak nośnym tematem właśnie teraz…
  • Granice robotyzacji, i co nastąpi po niej
  • Jak rozwój technologii wpłynie na nas i na naszych pracowników – szansa, czy zagrożenie
  • Nowe kompetencje – praca w zrobotyzowanym biurze
  • Czy za 20 lat będą jeszcze w ogóle istnieć biura

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Czy sztuczna inteligencja ma intuicję – czyli o tym jak brak logiki w procesach machine learning może przynosić korzyści

Vladimir Alekseichenko, ML/AI Engineer, Founder & Trainer, DATAWORKSHOP / Podcaster, BIZNESMYŚLI.PL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

LUNCH i podział na równoległe konferencje

SESJA CUSTOMER OMNIDATA

NASTRÓJ SIĘ NA „DATA DRIVEN MINDSET”

Wzrost biznesu w nowoczesnej gospodarce, czyli jak inwestować w dane by zarobić

Konrad Magdziarz, Head of CRM & Direct Communication, SHOWMAX CEE

  • nawyki i przekonania w obszarze danych, które nieuchronnie ciągną Twoją organizację na dno
  • jak skłonić dane do współpracy, czyli dlaczego "data driven thinking” ma sens tylko w modelu "End2End”
  • trzy proste kroki, żeby uratować sprawę i zostać bohaterem w swojej firmie

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak narzędzia analityczne wspierają realizację celów strategicznych w organizacji
Case study: GRUPA PRACUJ

Paweł Moszyński, Director of Product Strategy, GRUPA PRACUJ

  • model biznesowy Pracuj.pl – o pozyskiwaniu nie tylko Klientów, ale także Użytkowników
  • główne procesy i wspierające je wskaźniki (KPI)
  • wdrażane i wykorzystywane narzędzia wspierające organizację na poziomie operacyjnym i strategicznym

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

WYKORZYTAJ DANE I CRM W PEŁNI, BY TRAFIĆ DO KLIENTA

Customer Centricity, ale nie za wszelką cenę
Case study: L’OREAL

Małgorzata Rykucka, Head of CRM, L’OREAL

  • klientocentryczność – czy rzeczywiście zawsze jest receptą na sukces
  • wdrażanie i wykorzystanie CRM – jakie są benefity oprócz lojalizacji Klienta
  • kosmetyczne zmiany – jak przeprowadzić analizę Customer Journey i nie zbankrutować

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

O tym jak skutecznie segmentować, zamiast zasypywać Klienta ofertami
Case study: IKEA

Adam Jankowski, Country Consumer & Customer Engagement Manager, IKEA

  • analiza skoncentrowana na „Panu Iksińskim” – jak ofertować dedykowane, wynikające z potrzeb Klienta produkty
  • next best offer – co zrobić by kolejna zaproponowana Klientowi oferta, była rzeczywiście tą najlepszą
  • jak tworzyć wąskie segmenty, by wciąż zachować efektywność kosztową

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę oraz wybór warsztatu

SESJA PRECISION MARKETING

Moderator Forum:
Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING

PRECYZJA TO NIE TYLKO DANE! - PAMIĘTAJ O CONTENCIE!

How to create content that will move the hearts and minds of our clients
Case study: WESTWING

KEYNOTE SPEAKER: Tobias Seitz, Chief Marketing Officer, WESTWING

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

NIE MA PERSONALIZACJI BEZ SEGMENTACJI, CZYLI JAK TO ROBIĆ NAPRAWDĘ SKUTECZNIE

Stały monitoring konkurencji, badanie rynku, segmentacja grup celowych, odpowiednie pozycjonowanie, jako elementy skutecznie zwiększające zainteresowanie Klientów oferowanymi przez nas dobrami
Case study: PKO BANK POLSKI

Piotr Podstawek, Dyrektor Biura Strategii i Segmentacji Marketingowej, PKO BANK POLSKI

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Personalizacja komunikacji i jej integracja we wszystkich punktach styku, na podstawie danych o odbiorcach pochodzących z analityki
Case study: KOMPUTRONIK

Karolina Pietz Drapińska, Dyrektor Marketingu, KOMPUTRONIK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Temat zaprezentujemy wkrótce
Case study: COCA-COLA

Rafał Jakubowiak, Smartwater Marketing Manager CEE, THE COCA-COLA COMPANY

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę oraz wybór warsztatu

16:30 SESJA RÓWNOLEGŁYCH WARSZTATÓW
W gronie praktyków – doświadczenie przede wszystkim!
To interaktywne spotkania w kameralnych grupach, które dają Państwu możliwość swobodnej komunikacji, dyskusji i burzy mózgów w gronie doświadczonych praktyków. Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
1: Jak i po co stworzyć unikalny i przystępny sposób (do it yourself!) na zmierzenie wiedzy Klienta

dr Przemysław Tomczyk, Adiunkt, Katedra Marketingu, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO

  • wiedza Klienta – Klient wie, Klient potrafi, Klient tworzy
  • pomiar wiedzy Klienta, czyli szukamy sposobu, by zmierzyć niemierzalne
  • jak wyedukowany Klient podniesie naszą sprzedaż
2: Czy strefa komfortu to utopia – zarządzanie emocjami i energią w sytuacjach zmiany i frustracji

Sylwia Królikowska – Evenhuis, Prezes, VAN DAHLEN GROUP

  • częste zmiany w organizacji a poziom frustracji – odwróć negatywny schemat!
  • umiejscowienie poczucia kontroli i określanie obszarów wpływu jako podstawa
  • zarządzania frustracją swoją i pracowników
  • konstruktywne radzenie sobie z lękiem – jak to się dzieje, że ciemność znika gdy w nią wchodzimy
  • techniki radzenia sobie z napięciem i stresem wywołanymi częstymi zmianami
3: Dane wspierające biznes – jak opowiedzieć historie z danych, tak aby przekaz był czytelny i jednocześnie pozwalał na podejmowanie szybkich decyzji w organizacji

Prelegenta przedstawimy wkrótce

Jubileuszowy koktajl – znakomita okazja do interesujących rozmów kuluarowych oraz networkingu

Wśród atrakcji wieczoru:

  • INSPIRATIONAL TALK: Królewska gra – dlaczego warto grać w szachy?

    Michał Kanarkiewicz, Nauczyciel Szachów, SZKOŁA SZACHOWA "PIERWSZY RUCH"

  • TURNIEJ SZACHOWY – pokonaj mistrza w 2,5 minuty!
  • LIVE COOKING – aromatyczne potrawy przygotowywane na żywo

Zakończenie pierwszego dnia Forum

Dzień 2
4 października
2018 r.,
czwartek

Rejestracja i poranna kawa

Otwarcie drugiego dnia Forum oraz sesja networkingowa

Dorota Krasoń, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

SESJA CUSTOMER OMNIDATA

HISTORIA JEDNEGO ADRESU

Czego o człowieku nie można wyczytać z danych, czyli dlaczego warto pukać do nieznanych drzwi

Krzysztof Story, Dziennikarz, Podróżnik

Mikrohistoria (według najlepszej definicji) to zadawanie dużych pytań w małych miejscach. Ja postanowiłem je zadać Polakom. Od ponad roku jeżdżę po kraju w ramach projektu #ZaDrzwiami. W każdym mieście, miasteczku i wiosce odwiedzam ten sam adres. Do obcych drzwi zapukałem już ponad 200 razy. "Swój" adres często nazywam ulicą Cichą 3. Jego lokatorzy rzadko mają głos, nie ma ich w mediach, nie udzielają wywiadów. A szkoda, bo do powiedzenia mają wiele. Dlatego zbieram ich mikrohistorie. Pukam do drzwi, pytam, interesuję się. Głównie słucham. Dla mnie projekt #ZaDrzwiami jest tematem książki, reporterskim sondażem Polski. A także dowodem na to, że nawet najlepsze statystyki nie zastąpią rozmowy.

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ SYNERGII DANYCH

Z tym największy jest ambaras… czyli jak połączyć i wykorzystać wiedzę o Kliencie z ubezpieczeń i bankowości
Case study: PZU

Krzysztof Kończak, Dyrektor ds. CRM, PZU
Kamil Zakrzewski, Kierownik Zespołu Modelowania i Analiz CRM, PZU

  • możliwości: potencjalne synergie danych
  • ograniczenia: wąskie gardła w organizacji
  • efekty: skrócenie procesów i poprawa efektywności sprzedaży

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i networking

BIG DATA: POZNAJ NIEODKRYTE ŚCIEŻKI KLIENTA

Jak Customer Experience może wykorzystać potencjał danych, czyli o Customer Journey Analytics w pigułce
Case study: ING BANK ŚLĄSKI

Paweł Sikora, Customer Intelligence Center Manager, ING BANK ŚLĄSKI
Kinga Szymczak, Customer Experience Chapter Leader, ING BANK ŚLĄSKI

  • jak wykorzystać potencjał danych, aby udoskonalać doświadczenia Klienta
  • jak efektywnie gromadzić dane z wielu zróżnicowanych źródeł i skutecznie je wykorzystywać – BigData w praktyce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Customer Journey Management, Customer Insight i analiza strategiczna kontaktu z Klientem do tego: czy to da się sensownie połączyć w dużej organizacji
Case study: ORANGE

Marcin Charkiewicz, Head of Customer Insights & Strategic Analyses, ORANGE
Bartosz Gott, Customer Experience Management Strategy Director, ORANGE

  • mierzenie Customer Journey a zarządzanie Customer Journey jako formalne podejście w skali telekomu
  • customer insight jako kombinacja trackingowych badań satysfakcyjnych w dużej skali i punktowych badań UX
  • analiza strategiczna kontaktu z Klientem jako narzędzie budujące relację w trybie ciągłym – czyli o „emergent strategies”
  • technologia a human touch: czyli co w (niedalekiej) przyszłości

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak skutecznie przeprowadzić Klienta przez Consumer Decision Journey w social media – rola kreacji i badań
Case study: PHILIPS

Jarek Mróz, Digital Leader Central Easter Europe, PHILIPS

  • czy social naprawdę działa
  • rola badań i ich wpływ na kampanie
  • czy kreacja ma znaczenie

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lunch w doborowym towarzystwie oraz czas na kontynuację rozmów

BIG DATA, CRM I NIE TYLKO - BE HUMAN2HUMAN

Najpierw zainwestuj w ludzi, potem w technologię
Case study: AMREST

Marek Skomorowski, CRM Director, AMREST

  • od gromadzenia danych po efektywną kampanię, czyli jak zorganizować spójny i zwinny proces analityczny
  • big data i biznes – jak skutecznie łączyć ze sobą dwa światy
  • kultura ma znaczenie – jak budować organizację otwartą na dane

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

W poszukiwaniu Świętego Graala, czyli jak skutecznie pozyskać i utrzymywać zaangażowany zespół analityków
Case study: PEKAO

dr Artur Stankiewicz, Dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientem, PEKAO

  • codzienne dbanie o zespół – jakich osobowości szukać i jak zapewniać dobrą atmosferę
  • zainspiruj swoich ludzi – jak dzięki innowacyjnym projektom zaangażować i scalić zespół

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

DANE A POTRZEBY BIZNESU

Teoretycznie powinni Państwo to wiedzieć, ale czy na pewno... – jak marketing i sprzedaż może wykorzystać dane z internetu, którymi administrujecie

Paweł Wójcik, Wykładowca, Wydział Psychologii, UNIWERSYTET WARSZAWSKI / MULLEN LOWE MEDIA HUB

  • czego marketingowcy mogą się dowiedzieć o Klientach z internetu i jak mogą to wykorzystać
  • psychologia perswazji i ekonomia behawioralna w służbie wpływania na konsumentów
  • czy obawy Klientów odnośnie udostępniania danych z mediów społecznościowych są uzasadnione

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zakończenie Forum

SESJA PRECISION MARKETING

Moderator Forum:
Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING

DOCIERAJ W ODPOWIEDNIM CZASIE I Z ODPOWIEDNIM MEDIA MIXEM ZE SPERSONALIZOWANYM KOMUNIKATEM

Jak budować spójny komunikat w wielu kanałach wykorzystując wiedzę o Smart Shopperze płynącą z danych

Marcin Opaliński, Head of Marketing, TICKETMASTER POLAND

  • Smart shopping jako część smart livingu: definicja Smart Shoppera
  • Jak dotrzeć do Smart Shoppera, z jaką: ofertą/komunikatem/kampanią
  • Kanały podróży konsumenta w smart shoppingu: on-line/offline/mobile

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Skrzydełko czy nóżka, czyli jak w czasie rzeczywistym dostroić komunikację do Klienta
Case study: KFC, AMREST

Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager, AMREST

  • Real Time Marketing – być tam gdzie Twój Klient
  • Efekty biznesowe, czyli o tym co faktycznie działa

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i kuluarową wymianę inspiracji

Temat zaprezentujemy wkrótce
Case study: DOUGLAS POLSKA

Ewa Sadowska, Head of Content & PR, DOUGLAS POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Wykorzystanie różnych technologii marketingowych w celu zwiększenia liczby Klientów poprzez ciągłe dostarczanie skutecznych doświadczeń we właściwych mediach, w odpowiednim czasie i miejscu
Case study: PANDORA

Jarosław Agatowski, Ecommerce and Online Manager EE, PANDORA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Temat zaprezentujemy wkrótce
Case study: YVES ROCHER

Karol Bzymek, Digital & IT Director CEE, YVES ROCHER POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

LUNCH

ZDOBĄDŹ LOJALNOŚĆ KLIENTA PERSONALIZUJĄC KOMUNIKACJĘ

Personalizacja lojalności, czyli jak proponować oferty nawiązując do wyboru Klienta
Case study: TESCO

Amadeusz Gaweł, Clubcard Proposition Manager, TESCO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Event marketing i marketing automation w praktyce, czyli jak poprawić satysfakcję Klienta podnosząc jednocześnie wyniki sprzedażowe
Case study: POLKOMTEL

Grzegorz Goworek, Kierownik Zespołu Lojalizacji Bazy Prepaid, POLKOMTEL
Iwona Złotnik, Kierownik Działu Klientów Usług Kontraktowych, POLKOMTEL

  • Wielokanałowe eventowe kampanie marketingowe prowadzone do Klientów na kartę
  • Automatyczna ścieżka zatrzymania dla Klientów kontraktowych

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak budować społeczności wokół danej marki, która swoje działania opiera na społecznej odpowiedzialności (CSR) by naturalnie zwiększać lojalność Klientów

Dariusz Maciołek, Managing Director - CMO, Bank BGZ BNP Paribas

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Temat zaprezentujemy wkrótce
Case study: ALLEGRO

Anna Iller, Branded Content Manager, GRUPA ALLEGRO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zakończenie Forum

Biuro Kraków:
Blue Business Media Sp. z o.o.,
Kraków 31-031, ul. Berka Joselewicza 21c
tel: +48 12 350 54 06