Program

Dzień 1
3 października
2018 r.,
środa

SESJA PLENARNA

Moderator: Sebastian Starzyński, Prezes, ABR SESTA

Rejestracja i poranna kawa oraz dobry moment, by wzajemnie się poznać

Otwarcie Forum oraz sesja networkingowa

Dorota Krasoń, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
Sebastian Starzyński, Prezes, ABR SESTA

INSPIRACJA DOSŁOWNIE NIE Z TEJ ZIEMI!

Kosmos to nie „Gwiezdne Wojny”, ale i tak fascynuje – świetlna prędkość postępu technologicznego a perspektywa „podbicia” galaktyki

GOŚĆ SPECJALNY: Mirosław Hermaszewski, Pierwszy i jak dotąd jedyny Polak, który odbył podróż kosmiczną

Wspólne zdjęcie z Panem Mirosławem Hermaszewskim

AKCJA TRANSFORMACJA – PRZYSZŁOŚĆ JUŻ TU JEST!

AI and new technologies transforming the Business World as we know it

Seema Menon, Director of Sales, SONY PICTURES NETWORK, UK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

SESJA INSPIRATIONAL TALKS – ROBOTY SĄ TAKIE JAK MY, BĄDŹ NA TO GOTOWY!

Przerwa na kawę i networking

Uciekajcie! Roboty idą!

Andrzej Kinastowski, CEO, OFFICE SAMURAI, former Head of Asset Recovery, LUFTHANSA GBS

  • Dlaczego robotyzacja stała się tak nośnym tematem właśnie teraz…
  • Granice robotyzacji, i co nastąpi po niej
  • Jak rozwój technologii wpłynie na nas i na naszych pracowników – szansa, czy zagrożenie
  • Nowe kompetencje – praca w zrobotyzowanym biurze
  • Czy za 20 lat będą jeszcze w ogóle istnieć biura

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Czy sztuczna inteligencja ma intuicję – czyli o tym jak brak logiki w procesach machine learning może przynosić korzyści

Vladimir Alekseichenko, ML/AI Engineer, Founder & Trainer, DATAWORKSHOP / Podcaster, BIZNESMYŚLI.PL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

LUNCH i podział na równoległe konferencje

SESJA CUSTOMER OMNIDATA

NASTRÓJ SIĘ NA „DATA DRIVEN MINDSET”

Moderator Forum:
Bogusław Serafiński, Business Intelligence Director, UPC POLSKA

Wzrost biznesu w nowoczesnej gospodarce, czyli jak inwestować w dane by zarobić

Konrad Magdziarz, Head of CRM & Direct Communication, SHOWMAX CEE

  • nawyki i przekonania w obszarze danych, które nieuchronnie ciągną Twoją organizację na dno
  • jak skłonić dane do współpracy, czyli dlaczego "data driven thinking” ma sens tylko w modelu "End2End”
  • trzy proste kroki, żeby uratować sprawę i zostać bohaterem w swojej firmie

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

W poszukiwaniu Świętego Graala, czyli jak skutecznie pozyskać i utrzymywać zaangażowany zespół analityków
Case study: PEKAO

dr Artur Stankiewicz, Dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientem, PEKAO

  • codzienne dbanie o zespół – jakich osobowości szukać i jak zapewniać dobrą atmosferę
  • zainspiruj swoich ludzi – jak dzięki innowacyjnym projektom zaangażować i scalić zespół

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

WYKORZYTAJ DANE I CRM W PEŁNI, BY TRAFIĆ DO KLIENTA

Customer Centricity, ale nie za wszelką cenę
Case study: L’OREAL

Małgorzata Rykucka, Head of CRM, L’OREAL

  • klientocentryczność – czy rzeczywiście zawsze jest receptą na sukces
  • wdrażanie i wykorzystanie CRM – jakie są benefity oprócz lojalizacji Klienta
  • kosmetyczne zmiany – jak przeprowadzić analizę Customer Journey i nie zbankrutować

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

O tym jak skutecznie segmentować, zamiast zasypywać Klienta ofertami
Case study: IKEA

Adam Jankowski, Country Consumer & Customer Engagement Manager, IKEA

  • analiza skoncentrowana na „Panu Iksińskim” – jak ofertować dedykowane, wynikające z potrzeb Klienta produkty
  • next best offer – co zrobić by kolejna zaproponowana Klientowi oferta, była rzeczywiście tą najlepszą
  • jak tworzyć wąskie segmenty, by wciąż zachować efektywność kosztową

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę oraz wybór warsztatu

SESJA PRECISION MARKETING

Moderator Forum:
Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING

DAJ SOBIE CZAS NA SAMODOSKONALENIE

Cechy lidera, a kreatywna energia zespołu. Zwykły zespół od niezwykłego różni się Tobą

Izabela Stachurska, Coach, Konsultant i Trener przywództwa, MIND THE CULTURE

  • Dynamiki sil kreatywnych i reaktywnych w budowaniu zespołu
  • Ograniczenia i hamulce potencjału lidera
  • Jak wyzwolić napięcie kreatywne w pracy zespołu

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

DANE A MARKETING – POZNAJ RÓŻNE PERSPEKTYWY

Precyzyjne metody w marketingu w Google i nie tylko 

Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup

  • Jak dotrzeć do konkretnych odbiorców i nisz.
  • Jak łączyć dane i analizować je na poziomie konkretnego użytkownika
  • Precyzyjne kierowanie jako przewaga nad konkurencją

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

LEGENDY POLSKIE
Case study: ALLEGRO

Anna Iller, Branded Content Manager, GRUPA ALLEGRO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Marketing treści bez internetu
Case study: MONDELEZ INTERNATIONAL

Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Fuel and Savory, MONDELEZ INTERNATIONAL

  • Skuteczny marketing treści
  • Przekonaj rodziców do marki
  • Platformy aktywacyjne na lata

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę oraz wybór warsztatu

16:30 SESJA RÓWNOLEGŁYCH WARSZTATÓW
W gronie praktyków – doświadczenie przede wszystkim!
To interaktywne spotkania w kameralnych grupach, które dają Państwu możliwość swobodnej komunikacji, dyskusji i burzy mózgów w gronie doświadczonych praktyków. Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
1: Jak i po co stworzyć unikalny i przystępny sposób (do it yourself!) na zmierzenie wiedzy Klienta

dr Przemysław Tomczyk, Adiunkt, Katedra Marketingu, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO

  • wiedza Klienta – Klient wie, Klient potrafi, Klient tworzy
  • pomiar wiedzy Klienta, czyli szukamy sposobu, by zmierzyć niemierzalne
  • jak wyedukowany Klient podniesie naszą sprzedaż
2: Czy strefa komfortu to utopia – zarządzanie emocjami i energią w sytuacjach zmiany i frustracji

Sylwia Królikowska – Evenhuis, Prezes, VAN DAHLEN GROUP

  • częste zmiany w organizacji a poziom frustracji – odwróć negatywny schemat!
  • umiejscowienie poczucia kontroli i określanie obszarów wpływu jako podstawa
  • zarządzania frustracją swoją i pracowników
  • konstruktywne radzenie sobie z lękiem – jak to się dzieje, że ciemność znika gdy w nią wchodzimy
  • techniki radzenia sobie z napięciem i stresem wywołanymi częstymi zmianami

Jubileuszowy koktajl – znakomita okazja do interesujących rozmów kuluarowych oraz networkingu

Wśród atrakcji wieczoru:

  • INSPIRATIONAL TALK: Królewska gra – dlaczego warto grać w szachy?

    Michał Kanarkiewicz, Nauczyciel Szachów, SZKOŁA SZACHOWA "PIERWSZY RUCH"

  • TURNIEJ SZACHOWY – pokonaj mistrza w 2,5 minuty!
  • LIVE COOKING – aromatyczne potrawy przygotowywane na żywo

Zakończenie pierwszego dnia Forum

Dzień 2
4 października
2018 r.,
czwartek

Rejestracja i poranna kawa

Otwarcie drugiego dnia Forum oraz sesja networkingowa

Dorota Krasoń, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

HISTORIA JEDNEGO ADRESU

Czego o człowieku nie można wyczytać z danych, czyli dlaczego warto pukać do nieznanych drzwi

Krzysztof Story, Dziennikarz, Podróżnik

Mikrohistoria (według najlepszej definicji) to zadawanie dużych pytań w małych miejscach. Ja postanowiłem je zadać Polakom. Od ponad roku jeżdżę po kraju w ramach projektu #ZaDrzwiami. W każdym mieście, miasteczku i wiosce odwiedzam ten sam adres. Do obcych drzwi zapukałem już ponad 200 razy. "Swój" adres często nazywam ulicą Cichą 3. Jego lokatorzy rzadko mają głos, nie ma ich w mediach, nie udzielają wywiadów. A szkoda, bo do powiedzenia mają wiele. Dlatego zbieram ich mikrohistorie. Pukam do drzwi, pytam, interesuję się. Głównie słucham. Dla mnie projekt #ZaDrzwiami jest tematem książki, reporterskim sondażem Polski. A także dowodem na to, że nawet najlepsze statystyki nie zastąpią rozmowy.

POZNAJ NIEODKRYTE ŚCIEŻKI KLIENTA

Customer journey management, customer insight i analiza strategiczna kontaktu z klientem do tego: czy to da się sensownie połączyć w dużej organizacji
Case study: ORANGE

Bartosz Gott, Customer Experience Management Strategy Director, ORANGE
Marcin Charkiewicz, Head of Customer Insights & Strategic Analyses, ORANGE

  • mierzenie Customer Journey a zarządzanie Customer Journey jako formalne podejście w skali telekomu
  • customer insight jako kombinacja trackingowych badań satysfakcyjnych w dużej skali i punktowych badań UX
  • analiza strategiczna kontaktu z Klientem jako narzędzie budujące relację w trybie ciągłym – czyli o „emergent strategies”
  • technologia a human touch: czyli co w (niedalekiej) przyszłości

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i networking

SESJA CUSTOMER OMNIDATA

Moderator: Bogusław Serafiński, Business Intelligence Director, UPC POLSKA

Jak Customer Experience może wykorzystać potencjał danych, czyli o Customer Journey Analytics w pigułce
Case study: ING BANK ŚLĄSKI

Paweł Sikora, Customer Intelligence Center Manager, ING BANK ŚLĄSKI
Kinga Szymczak, Customer Experience Chapter Leader, ING BANK ŚLĄSKI

  • jak wykorzystać potencjał danych, aby udoskonalać doświadczenia Klienta
  • jak efektywnie gromadzić dane z wielu zróżnicowanych źródeł i skutecznie je wykorzystywać – BigData w praktyce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ SYNERGII DANYCH

Z tym największy jest ambaras… czyli jak połączyć i wykorzystać wiedzę o Kliencie z ubezpieczeń i bankowości
Case study: PZU

Krzysztof Kończak, Dyrektor ds. CRM, PZU
Kamil Zakrzewski, Kierownik Zespołu Modelowania i Analiz CRM, PZU

  • możliwości: potencjalne synergie danych
  • ograniczenia: wąskie gardła w organizacji
  • efekty: skrócenie procesów i poprawa efektywności sprzedaży

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

BIG DATA, CRM I NIE TYLKO - BE HUMAN2HUMAN

Najpierw zainwestuj w ludzi, potem w technologię
Case study: AMREST

Marek Skomorowski, CRM Director, AMREST

  • od gromadzenia danych po efektywną kampanię, czyli jak zorganizować spójny i zwinny proces analityczny
  • big data i biznes – jak skutecznie łączyć ze sobą dwa światy
  • kultura ma znaczenie – jak budować organizację otwartą na dane

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lunch w doborowym towarzystwie oraz czas na kontynuację rozmów

Jak narzędzia analityczne wspierają realizację celów strategicznych w organizacji
Case study: GRUPA PRACUJ

Paweł Moszyński, Director of Product Strategy, GRUPA PRACUJ

  • model biznesowy Pracuj.pl – o pozyskiwaniu nie tylko Klientów, ale także Użytkowników
  • główne procesy i wspierające je wskaźniki (KPI)
  • wdrażane i wykorzystywane narzędzia wspierające organizację na poziomie operacyjnym i strategicznym

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

DANE A POTRZEBY BIZNESU

Teoretycznie powinni Państwo to wiedzieć, ale czy na pewno... – jak marketing i sprzedaż może wykorzystać dane z internetu, którymi administrujecie

Paweł Wójcik, Wykładowca, Wydział Psychologii, UNIWERSYTET WARSZAWSKI / MULLEN LOWE MEDIA HUB

  • czego marketingowcy mogą się dowiedzieć o Klientach z internetu i jak mogą to wykorzystać
  • psychologia perswazji i ekonomia behawioralna w służbie wpływania na konsumentów
  • czy obawy Klientów odnośnie udostępniania danych z mediów społecznościowych są uzasadnione

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zakończenie Forum

SESJA PRECISION MARKETING

Moderator: Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING

DOCIERAJ W ODPOWIEDNIM CZASIE I Z ODPOWIEDNIM MEDIA MIXEM ZE SPERSONALIZOWANYM KOMUNIKATEM

Jak budować spójny komunikat w wielu kanałach wykorzystując wiedzę o Smart Shopperze płynącą z danych

Marcin Opaliński, Head of Marketing, TICKETMASTER POLAND

  • Smart shopping jako część smart livingu: definicja Smart Shoppera
  • Jak dotrzeć do Smart Shoppera, z jaką: ofertą/komunikatem/kampanią
  • Kanały podróży konsumenta w smart shoppingu: on-line/offline/mobile

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Skrzydełko czy nóżka, czyli jak w czasie rzeczywistym dostroić komunikację do Klienta
Case study: KFC, AMREST

Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager, AMREST

  • Real Time Marketing – być tam gdzie Twój Klient
  • Efekty biznesowe, czyli o tym co faktycznie działa

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Od pozyskania do zaangażowania, czyli generowanie leadów w branży "beauty"

Katarzyna Manios, niezależny konsultant omnichannel

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

LUNCH

Wykorzystanie chatbotów do pozyskiwania nowych klientów i precyzyjnej komunikacji z nimi
Case study: YVES ROCHER

Karol Bzymek, Digital & IT Director CEE, YVES ROCHER POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

ZDOBĄDŹ LOJALNOŚĆ KLIENTA PERSONALIZUJĄC KOMUNIKACJĘ

Event marketing i marketing automation w praktyce, czyli jak poprawić satysfakcję Klienta podnosząc jednocześnie wyniki sprzedażowe
Case study: POLKOMTEL

Grzegorz Goworek, Kierownik Zespołu Lojalizacji Bazy Prepaid, POLKOMTEL
Iwona Złotnik, Kierownik Działu Klientów Usług Kontraktowych, POLKOMTEL

  • Wielokanałowe eventowe kampanie marketingowe prowadzone do Klientów na kartę
  • Automatyczna ścieżka zatrzymania dla Klientów kontraktowych

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak budować społeczności wokół danej marki, która swoje działania opiera na społecznej odpowiedzialności (CSR) by naturalnie zwiększać lojalność Klientów

Dariusz Maciołek, Managing Director - CMO, Bank BGZ BNP Paribas

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zakończenie Forum

Biuro Kraków:
Blue Business Media Sp. z o.o.,
Kraków 31-031, ul. Berka Joselewicza 21c
tel: +48 12 350 54 06